Account management
Nieuwe klanten winnen is pas echt zinvol als we onze bestaande klanten behouden. Hoe maken we van onze klanten tevreden klanten? En kunnen we hen inschakelen om nieuwe klanten te winnen?
Doelgroep
voor wie elke dag ‘dag van de klant’ is
Resultaat
Deelnemers aan deze trainingsdag:
- Weten hoe ze van klanten actieve referenties maken
- Kunnen partnership meetings voeren
- Gaan beter om met klachten
- Bespreken met meer vertrouwen moeilijke zaken met de klant
- Detecteren en benutten verkoopkansen
Agenda
- Individuele presentaties
- Assertiever met de klant omgaan
- Oog hebben voor de verkoopopportuniteiten
- De samenwerking evalueren en laten evolueren
- “Neen” durven zeggen tegen de klant
- 360° verkoopchecklist
- Afwisseling van interactie en rollenspellen, de hele dag
Investering
€480 (inclusief lunch en didactisch materiaal)
Voor deze dag is onder voorwaarden een tussenkomst van de KMO-portefeuille dienst opleiding mogelijk, https://www.vlaio.be/nl/subsidies-financiering/kmo-portefeuille/wat-is-de-kmo-portefeuille
(Bij inschrijving minstens 9 weken voor de cursusdatum geldt er een vroegboekkorting van 5%)
Heb je nog een vraag over deze training?
Contacteer ons op het nr. + 32 473 80 98 95 of één van onze contactpunten.