Referenties

Zeer leuke en interactieve training. Ik heb geleerd om de klant eerst goed het probleem te laten beschrijven en dan open vragen te stellen, die dan concreter worden naarmate het gesprek met de klant vordert.

Sven Temmerman, End2End

Dank voor alle details en tips. Zeer leerzaam!

Kelvin Bor., Sunny Cars

Voldoende theoretische onderbouw + ruimte voor interactie en tips&tricks.

Kim De Smedt, Eternit

Grondige kennis van de materie. Goed gestructureerd, goed lesmateriaal en goeie aandacht voor groep en interactie.

Gerda Van den Dries

Boeiend gebracht vanuit expertise, goede afwisseling tussen praktijk en theorie.

Elfi Strackx, Positive Vibes

Zeer leerrijk, interactief, reflectief.

Timothée Vanderlinden, Pepperminds

Zeer leerrijk en op amusante wijze gebracht.

Hendrik Sohier, WWL

Rollenspel levert verrassende aspecten op!

Ben Smekens, Spie

Zeer interessant op alle gebied.

Andy De Smet, Thermofose

Heel goeie opleiding. Zeker aan te raden die met communicatie bezig is.

Marina Peerlinck, Spie