Omgaan met bezwaren

Zelfs al je alles goed gedaan hebt kan het nog gebeuren dat je (potentiële) klant bezwaren heeft: "Te duur" , "Het is niet echt wat we zoeken" , … . Tijdens deze training leer je hoe correct om te gaan met deze en andere bezwaren.

Doelgroep

Iedereen die in contact komt met klanten.

Resultaat

Deelnemers aan deze trainingsdag:

  • Kunnen verschillende technieken op het gepaste moment gebruiken
  • Buigen bezwaren om
  • Reageren rustiger op elk bezwaar

Agenda

  • individuele presentaties
  • identificatie van bezwaren
  • de meest voorkomende bezwaren, en hoe ze te weerleggen
  • tien onderhandelingstechnieken bij bezwaren
  • valse bezwaren van echte bezwaren onderscheiden
  • afwisseling van interactie en rollenspellen, de hele dag

Investering

€480 (inclusief lunch en didactisch materiaal)

Voor deze dag is onder voorwaarden een tussenkomst van de KMO-portefeuille dienst opleiding mogelijk, https://www.vlaio.be/nl/subsidies-financiering/kmo-portefeuille/wat-is-de-kmo-portefeuille

Heb je nog een vraag over deze training?

Contacteer ons op het nr. + 32 473 80 98 95 of één van onze contactpunten.

Veelgestelde vragen